It was great!

Efter Torsdagens misslyckande behövde jag en rolig utekväll =) Tentan gick så dåligt att jag inte ens har litet hopp om att bli godkänd, så illa var det. Innan vi går ut brukar jag alltid ha sovit en timme eller så, men inte igår. Hann inte riktigt med det. Hade ju dubbla föreläsningar och sedan hägrade solen, sedan körde mamma och jag in till Malmö för att titta i en pärlbutik =) Mötte Jenny och Tessi och satte oss ute på Stortorget, så härligt =) Tänk att kunna sitta ute klockan 22.00 på kvällen i april... lovely =) Sedan drog vi till Sargasso och jag var helt energisk kanske man skulle kunna kalla mig? Helt underbar musik (plus att jag var ju inte ute något förra helgen, så jag var ju tvungen att ta igen det ikväll ;) De andra måste blivit trött på mej... hahahah... Sen att han var där och att jag disade honom som tusan, gjorde ju inte saken bättre =) hihi.. jag är så elak ;) Pratade med honom en stund och nu känner jag mig kluven. Jag trodde jag visste vad jag ville och var jag stod... men inte längre. Sedan följde jag med de andra och åt (men vem har aptit vid fyra på morgonen?) Bara tanken usch...

image14
Rebecca, jag och Tessi gjorde dansgolvet osäkert ;)

Jenny och Mackis
Mackis och Jenny

Sov ungefär 4 timmar i natt (dock blev det mindre eftersom jag inte kan sova när jag druckit, blir så himla varm och då kan jag inte sova). Vid elva tiden när Tessi och Jenny kom hade jag varit vaken i två timmar och t o m hunnit titta på bilderna från igår =) Vi körde upp till Helsingborg och tog båten till Helsingör. Men till vår förvåning så stängde dem redan 14.00 idag. Men vi fick vad vi ville och ha (tror jag iallafall). Men alla tre var nog ganska möra och trötta efter gårdagen skulle jag tro. Jag var så sjukt trött när jag kom hem, mamma ville att jag skulle sitta och titta på pärlor på nätet som vi skulle beställa, efter en liten stund märkte jag att jag somnade. Så det blev inga studier idag heller.. börjar ju få dåligt samvete nu... imorgon måste jag! För sen måndag och tisdag är det vila igen =) Så nästa sak att se fram emot nu är alltså Valborg =) Men hur ska den kunna slå min fredags utgång? Hahaha.. det blir säkert inga problem, eller hur girls ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag glömde att fråga dig när jag ringde om du har träffat honom idag, eller rättare sagt om du ska? Jag är så excited inför imorgon! Det känns som att jobbet bara är ett tifsfördriv imorgon och jag kommer vara helt uppåt hela dagen!! Det ska bli sååå skoj och jag tror faktiskt att valborg kommer slå många av våra utekvällar, har jag en känsla av. ;) Kram!

2007-04-29 @ 18:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback